جزئیات، داستان و باورها و قانون جذب -

Wiki Article

خب طبیعتا وقتی شما توجهتون رو به تغییر یک باور (مثلا فراوانی) میدید ، میگردید دنبال نشانه هایی از فراوانی در طبیعت. این یعنی توجه دیگه

اگر یک میلیارد نفر در جهان به این باور داشته باشند که کرهٔ زمین مسطح است و گرد نیست آیا باید ما نیز این مورد را به عنوان حقیقت بپذیریم؟ البته که نه.

آیا باید برای مسائل وراثتی خودتان را سرزنش کنید؟ اگر سیل یا زلزله بیاید و شما قربانی این حادثه شوید مقصر شما هستید؟ یا کشته شدن یک کودک بی‌گناه در جنگ به خاطر این است که خواسته کشته شود؟ بیایید نمونه‌ای از جملات احمقانهٔ بزرگان قانون جذب را بخوانیم:

هدف ما از انتشار محتوای علمی، افزایش آگاهی و بهبود سلامت روان جامعه است. اگر می‌خواهید سبک زندگی سالم داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم مجله روانشناسی را دنبال کنید.

مؤسسه آموزش عالی علمی- کاربردی صنعت آب و برق و مجتمع‌های آموزشی زیرمجموعه ۱۰ مجتمع

استفاده حداکثری از منابع عمومی و داخلی و تمامی ظرفیت‌ها و نهادهای بازار پول و سرمایه و بهره‌گیری از روش‌های نوین تأمین و تجهیز منابع مالی داخلی و خارجی برای تولید انرژی پاک

ایجاد رونق اقتصادی در حین اجرای پروژه و در دوران پس از آن

قانون جذب که یک قانون بی تغییره و همه ی انسان ها چه دانسته و چه ندانسته در حال استفاده از آن هستند اما هدف ما این است که با تجسم،حرف زدن و…در مورد هدفمان به به آن ها به راحتی و با لذت برسیم نه این که همیشه در حال گله و شکایت باشیم و فرکانس منفی بفرستیم که همواره اتفاقات بد برای مان اتفاق بیافتد چرا که گرم گرمی را چشیدو سرد سردی را

شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به توسعه ظرفیت‌های بخش خصوصی داخلی اعم از مشاوران، پیمانکاران، سازندگان و سرمایه‌گذاران مرتبط با طرح‌ها در حوزه منابع آب و برق‌آبی اعتقاد داشته و در این راستا بر توسعه شبکه‌ای از شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران‌های صلاحیت‌دار تأکید خواهد کرد.

به همین دلیل این امر موجب می‌شود تا شما روز به روز نا امیدتر و شکسته تر شوید.

زمانی که شما در قانون جذب به آرامش دست پیدا کرده‌اید دیگر نگران اتفاقات منفی و بدی که قبلا با یک دید دیگر به آنها نگاه می‌کردید نیستید. زیرا به این آرامش فکری و دید مثبت رسیده‌اید که می‌توانید با ذهن و تفکرات خود تمامی اتفاقات زندگی خود را کنترل کنید.

استر هیکس می‌گوید: هر فردی جنبه‌های تجربیات خودش را پدید می‌آورد. ما در طول زندگی، خودکنترلی کامل روی سلامت خودمان داریم و هیچ تصادفی وجود ندارد.

شناسایی، ارزیابی و مطالعه تمامی ظرفیت‌های انرژی برق‌آبی و تلمبه‌ذخیره‌ای در منبع سطح کشور با اولویت‌دهی به زمان و کیفیت مطالعات با توجه به ساختگاه‌های موجود

زیرا به این تفکر رسیده‌اید که قانون جذب و روش‌های آن که می‌تواند بر روی زندگی ما تاثیر گذار باشد، باعث می‌شود تا ما به خواسته‌ها و اهداف خود در زندگی دست پیدا کنیم و این امر باعث آرامش روحی و روانی ما می‌شود.

Report this wiki page